wtorek, 14 lipca 2015

CIASTKA Z CIASTA FRANCUSKIEGO Z MASŁEM ORZECHOWYM, NUTELLĄ I BANANEM

Moja  mała wariacja z ciastem francuskim :P Ciastka są pyszne ,idealnie łączą się tutaj smaki, lekko słonego masła orzechowe z nutellą i słodkim bananem.


Składniki (9-11 szt.):
  • opakowanie ciasta francuskiego
  • około ½ słoiczka nutelli
  • około 8 łyżek masła orzechowego z orzechami lub bez
  • 1 mały dojrzały banan
Wykonanie:
  • ciasto francuskie rozwijamy i smarujemy najpierw masłem orzechowym ( ja użyłam domowego z orzechami) następnie nakładamy warstwę nutelli ( ja nakładałam co któreś miejsce i rozsmarowywałam)
  • na koniec wzdłuż jednego z długich brzegów układamy banana pokrojonego w cienkie plasterki ( najlepiej skropić go sokiem z cytryny aby nie sczerniał) i zwijamy jak roladę, następnie kroimy na grube plastry które umieszczamy w foremce na muffiny wcześniej wysmarowanej masłem
  • pieczemy na złoty kolor  około 15 minut w piekarniku nagrzanym do 220°C.


 

6 komentarzy:

  1. Oj naprawdę słodkie zapomnienie.. <3 Zapisuję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hi hi bardzo się cieszę :D gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Nutella i banan to najlepsze połączenie na świecie! Pycha :)
    http://rankiemwszystkolepsze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam połączenie czekolady (nutelli) i banana ;) przypomina mi to moje ulubione ciasto - kopiec kreta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystkie kremy typu nutella kochają owoce,a ja kocham to połączenie :)
      kopiec kreta muszę w końcu zrobić , właśnie mi o nim przypomniałaś :)

      Usuń