niedziela, 16 czerwca 2013

Liebster Blog Award

Bardzo dziękuję za nominację  do Liebster Blog Award ,a są aż dwie :) dziękuję zarówno właścicielce blogu BUBA http://bubamuffin.blogspot.com oraz  właścicielce blogu CANDY http://the-taste-of-sweet.blog.pl 
Dziękuję za Wasze docenienie i jest  to kolejny znak, że warto dzielić się własną pasją z innymi :) Dziękuję Wam i wszystkim którzy odwiedzają mój blog :D

 Krótka informacja na temat Liebster Blog Award 
,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów  więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

A teraz czas na odpowiedzi

Pytania od CANDY

  1. Czym jest dla Ciebie prowadzenie bloga kulinarnego? 
  • PROWADZENIE BLOGA UMOŻLIWIA MI DZIELENIE SIĘ SWOIMI PASJAMI CZYLI PIECZENIEM  I FOTOGRAFIĄ   Z WIĘKSZĄ LICZBĄ LUDZI
  1.  Jeśli miałabyś określić swoją osobowość za pomocą jakiejś przyprawy, co by to było?
  • HMM...Z MIĘTĄ RAZ JEST PIEPRZNA,  RAZ ŁAGODNA
  1. Smak słodki czy słony?
  • ZDECYDOWANIE SŁODKI 
  1. Kuchnię jakiego kraju lubisz najbardziej?
  • NIE MAM ULUBIONEJ KUCHNI W KAŻDEJ ZNAJDUJĘ COŚ CO PORYWA MOJE KUBKI SMAKOWE
  1. Przy kim stawiałaś swoje pierwsze kroki w kuchni? A może byłaś całkowitym samoukiem?
  • OD DZIECKA OBSERWOWAŁAM MOJĄ BABCIĘ ALE SAMA METODĄ PRÓB I BŁĘDÓW ZACZĘŁAM PIEC ,A ZACZĘŁAM OD STWORZENIA SWOJEJ TRADYCJI PIERNIKOWEJ W WIEKU 14LAT I TAK TRWA TO DO DZISIAJ
  1. Masz jakieś kulinarne bariery? Czego byś nie spróbowała za żadne skarby świata?
  •  RACZEJ NIE, LUBIĘ TESTOWAĆ I POZNAWAĆ NOWE SMAKI
  1. Najdziwniejsze połączenie smakowe, jakie próbowałaś, to…
  • HMMM... NIC MI TERAZ NIE PRZYCHODZI DO GŁOWY
  1. Gotowanie dla kogo sprawia Ci największą przyjemność?
  •  DLA RODZINY I ZNAJOMYCH, A USŁYSZENIE YMMM .... TE POMRUKI ZADOWOLENIA SĄ JAK MIÓD:)
  1. Ulubiony deser?
  • NIE MAM JEDNEGO ULUBIONEGO DESERU, JEST ICH   BARDZO DUŻO ;P
  1. Dania mięsne, czy wegetariańskie?
  • MIĘSNE MIMO, ŻE MIĘS JEM NIEWIELE
  1. Przygotowanie jakiej potrawy było dla Ciebie najtrudniejsze?
  • KAŻDA KOLEJNA NOWA POTRAWA JEST WYZWANIEM


Pytania od BUBA:

 1. Ulubiona potrawa
  • NIE MAM JEDNEJ ULUBIONEJ POTRAWY W ZALEŻNOŚCI OD PORY ROKU CZY NASTROJU MAM OCHOTĘ NA COŚ INNEGO
2.ulubione cukierki
  • KRÓWKI
3. Twój sposób na chandrę
  • KSIĄŻKA, PIECZENIE I PLENER FOTOGRAFICZNY
4. Ulubiona restauracja
  •  BISTRO 8 STOLIKÓW W KATOWICACH
5. twoja popisowa potrawa
  • RÓŻNE WARIACJE KURCZAKOWE
6. ulubiona bajka z dzieciństwa
  •  KOPCIUSZEK
7.ulubione warzywo
  • CUKINIA
8. ulubiony program kulinarny
  • OSTATNIO, SZCZYPTA SMAKU
9. Słodki czy słony?
  • SŁODKI
10. ulubiona książka
  •  ALCHEMIK PAULO COELHO
 11. kawa czy herbata?
  • HERBATA ZIELONA 

Co do nominowania kolejnych blogów to niestety mam problem bo blogów które odwiedzam i które lubię  jest  naprawdę bardzo dużo i szczerze mówiąc nie chwiałabym tu kogoś pominąć dlatego sprawiedliwie będzie jeśli nie będę dalej nominować aby kogoś nie pominąć. Jeszcze raz dziękuję za docenienie :)  i gorąco pozdrawaim Katharos/Kasia




    1 komentarz: