środa, 7 grudnia 2016

SERNIK CYNAMONOWY ODCHUDZONY




Składniki (tortownica20-21cm):
  • 3 jajka ( osobno białka i żółtka)
  • 250g serka  typu Bieluch
  • 200g jogurtu naturalnego
  • 1 budyń waniliowy bez cukru (w proszku)
  • 3-4 łyżki miodu lub innego słodzidła
  • 1-2 łyżeczki cynamonu


Wykonanie:
  •  białka ubijamy ze szczyptą soli, odkładamy
  • w drugiej misce łączymy ze sobą pozostałe składniki czyli serek Bieluch, jogurt naturalny, żółtka, budyń (proszek), płynny miód i cynamon, mieszamy ,na koniec do masy dodajemy białka i całość delikatnie mieszamy
  • masę przekładamy do tortownicy 20-21cm wyłożonej papierem do pieczenia i pieczemy 50minut w piekarniku nagrzanym do150°C, studzimy w uchylonym piekarniku
  • gotowy można polać roztopioną czekoladą , ja jednak pominęłam polewę bo w takiej czystej postaci sernik jest pyszny.










Źródło: Istagram Dieta bez diety

6 komentarzy:

  1. Ależ musiał być leciutki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zrobiłam... ale mi niestety opadł ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic się nie stało mi też na początku bardzo urósł a, później lekko opadł, taki jego urok

      Usuń
  3. Ile ma kcal? I czy można jogurt naturalny lub bieluch na twaróg chudy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie wiem ile sernik ma kcal, ale obstawiam, że niewiele :) co do zamiany bielucha na twaróg ,to teoretycznie się da tylko ja bym mocno twaróg zblędowała aby konsystencją przypominał serki typu bieluch więc nie gwarantuję na 100% , że sernik wyjdzie taki jak z użyciem bielucha.

      Usuń